loveliife

Alla inlägg under september 2012

Av jennifer eriksson - 28 september 2012 13:24

Var i stan igår & köpte tröjor till Ella,
Köpte även presenter till Becca & Sandra.
Sov as dåligt inatt,
Vaknade 12 & låg vaken tills Ella vaknade halv 5..
Seg som fan idag, men har vart ute lite med Ella ändå!
Vi gick en sväng till affären & köpte en flaskborste.
Påvägen hem gick vi inom mammas jobb & hämtade ett babygym o kläder som Ella fått av mammas jobbarkompis. Jätte fint är de!
Nu sover Ella & jag vilar.
Idag kommer älskling hit så inte säkert de blir att jag bloggar i helgen..
Men annars skriver jag på söndag.

Av jennifer eriksson - 26 september 2012 20:47

Sitter & myser med Ella vid tvn.
Hon har nyss ätit så nu ska vi chilla.
Snart sovdags för Ella,
Hon halvsover typ redan..
Nu ska jag förhöra josse på nått för hon har prov imon!
Sen fixa med min tvätt när Ella sover.
Godnatt!

Av jennifer eriksson - 26 september 2012 14:40

Har vart på bvc idag..
Vikt:4880g
Längd:59cm
Så stor min lilla prinsessa blivit!
Nu sitter vi & kollar på barnkanalen,
Sjuuuukt kul tkr Ella :)
Kanske ska dra till konsum med Kia sen, hoppas regnet slutar bara .
Regnade som fan när vi gick hem innan..
Nu ska vi glo vidare på barnprogram! :D

Av jennifer eriksson - 25 september 2012 11:53

Har inte riktigt haft tid & blogga dom senaste dagarna..
I fredags åkte vi till Bea :)
På fredagen handlade vi & sen chilla vi med film & gott på kvällen.
I lördags var vi & shoppade ,
Jag köpte lite saker till Ella!
En filt, mjukisar, en mössa & våtservetter..
Mamma köpte ett par jätte fina sockar till Ella, lite tjockare som är bra nu!
På söndagen åkte vi hem,
De var jätte skönt att komma hem igen fast de var kul att träffa Bea ju c:
Igår var jag med Emma , hon hade ju studiedag så vi passade på att träffas.
De var nog allt jag hade att berätta..

Idag blire Laholm & handla med mamma, sen fika hos Sandra :D

Ella bjuder på en bild från långresan,
De var jobbigt men kul att åka bil!

Av jennifer eriksson - 20 september 2012 11:25

Sovmorgon idag med så känner mig riktigt utvilad för en gångs skull!
Håller på & fixa mig osv nu,
Blir en sväng t Laholm sen o vidare ut till maxi.
Ska köpa mat till Ella oxå ska jag köpa en kofta om jag hittar någon.
Annars händer de väl inget speciellt :)
Utslag på knät imorse när jag vaknade,
Undra när dom försvinner helt?
Nu ska jag fortsätta fixa mig medans Ella sover, bye!

Av jennifer eriksson - 20 september 2012 11:25

Sovmorgon idag med så känner mig riktigt utvilad för en gångs skull!
Håller på & fixa mig osv nu,
Blir en sväng t Laholm sen o vidare ut till maxi.
Ska köpa mat till Ella oxå ska jag köpa en kofta om jag hittar någon.
Annars händer de väl inget speciellt :)
Utslag på knät imorse när jag vaknade,
Undra när dom försvinner helt?
Nu ska jag fortsätta fixa mig medans Ella sover, bye!

Av jennifer eriksson - 19 september 2012 11:00

Blev ett par nya byxor på maxi igår.
På barnavdelningen , haha pinsamt :$
Idag fick jag lite sovmorgon typ,
Haha andra skulle inte kalla de sovmorgon men för mig är de de!
Kvart över 5 var jag uppe.
Sen gick jag upp igen vid 8 fast Ella sov..
Just nu tittar jag tv & har nyss duschat.
Ella sitter & sover i babysittern,
2 sekunder efter jag fotat henne så slockna hon x)
Skulle egentligen vart med Emma idag men blev inte så..
Får la se vad som händer idag.

<3

Av jennifer eriksson - 18 september 2012 12:20

Fick sova till 4 idag typ :D

sen vid halv 7 skulle vi upp igen & fixa oss.

Vid 20 över 9 åkte vi & hämtade josse på skolan ,

för hon skulle till tandläkaren.

Vi kom typ nyss hem & Ella har fått lite käk,

Nu sitter hon i babysittern & kollar teve.

Sen senare blire nog en sväng ut till maxi,

Måste ha ett par nya byxor!


tänkte lägga ut en text jag skrivit till Ella med.

Blir dock ingen bild för modemet krånglar av vädret -.-



Ångrar inte en enda sekund att jag behöll dig.
Du är de bästa som någonsin hänt mig!
Ångrar inte att jag fick barn i sånhär ung ålder.
Jovisst hade jag tänkt vänta tills jag var äldre med att skaffa barn.
Men jag är glad att de blev som de blev nu istället.
Folk snackar om att jag förlorat min 'tonårs tid'
Men dom vet inte vad dom snackar om,
Man kan ha minst lika kul ändå...
Visst man kan inte festa osv,
Men jag är ändå inte den festande typen.
Minns dagen jag födde dig,
de gjorde så ont men de va värt all smärta.
två och en halv timmes arbete sen var du ute.
Blev jätte förvånad att du var en flicka,
för alla trodde ju du skulle bli en pojke.
Men de spelar ingen roll, 
huvudsaken är att du var frisk & mådde bra.
När dom la dig på mitt bröst & jag fick hålla dig,
Jag fällde tårar så lycklig jag var.
Kunde inte fatta att du var min.
Att jag hade fått en liten dotter.
29/7- 2012 ,14:31  bästa dagen i mitt liv! <3
 
Ella Daniella Eriksson, min lilla prinsessa .
Jag älskar dig! <3
 
 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards