loveliife

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

<3

Av jennifer eriksson - 18 september 2012 12:20

Fick sova till 4 idag typ :D

sen vid halv 7 skulle vi upp igen & fixa oss.

Vid 20 över 9 åkte vi & hämtade josse på skolan ,

för hon skulle till tandläkaren.

Vi kom typ nyss hem & Ella har fått lite käk,

Nu sitter hon i babysittern & kollar teve.

Sen senare blire nog en sväng ut till maxi,

Måste ha ett par nya byxor!


tänkte lägga ut en text jag skrivit till Ella med.

Blir dock ingen bild för modemet krånglar av vädret -.-



Ångrar inte en enda sekund att jag behöll dig.
Du är de bästa som någonsin hänt mig!
Ångrar inte att jag fick barn i sånhär ung ålder.
Jovisst hade jag tänkt vänta tills jag var äldre med att skaffa barn.
Men jag är glad att de blev som de blev nu istället.
Folk snackar om att jag förlorat min 'tonårs tid'
Men dom vet inte vad dom snackar om,
Man kan ha minst lika kul ändå...
Visst man kan inte festa osv,
Men jag är ändå inte den festande typen.
Minns dagen jag födde dig,
de gjorde så ont men de va värt all smärta.
två och en halv timmes arbete sen var du ute.
Blev jätte förvånad att du var en flicka,
för alla trodde ju du skulle bli en pojke.
Men de spelar ingen roll, 
huvudsaken är att du var frisk & mådde bra.
När dom la dig på mitt bröst & jag fick hålla dig,
Jag fällde tårar så lycklig jag var.
Kunde inte fatta att du var min.
Att jag hade fått en liten dotter.
29/7- 2012 ,14:31  bästa dagen i mitt liv! <3
 
Ella Daniella Eriksson, min lilla prinsessa .
Jag älskar dig! <3
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer eriksson - 1 mars 2013 06:31

Ligger i sängen just nu & har nyss varit uppe o matat Ella. Ska väl försöka sova en stund till & sen gå upp. Igår var jag i stan med mamma & Sandra, köpte en epilator.. Fan va ont de gör att raka benen med en sån! Idag blir de stan igen med josse ...

Av jennifer eriksson - 25 februari 2013 07:34

Idag blir jag 18 år & min älskling blir 19! Sitter & leker med Ella , ska snart dra t bussen & åka till skolan. Efter skolan blire åKa till simlångsdalen igen & fira med älskling ikväll :) Fick en jätte gosig värmefilt :D Jag gav honom godis & fö...

Av jennifer eriksson - 23 februari 2013 10:46

Nu är vi typ friska, bara förkylning & hostan som fortfarande sitter i. Igår var jag i stan med Kia & köpte present till älskling & en ny overall t Ella. Annars har de inte hänr mycket. Älskling kommer idag, är superglad eftersom vi inte setts på...

Av jennifer eriksson - 18 februari 2013 17:51

Hejhopp, sjukstuga här hemma just nu. Ella har feber & hosta, jag har feber & ont i halsen. Hoppas de försvinner snart :( Slänger in en bild på prinsessan...

Av jennifer eriksson - 12 februari 2013 07:19

Sorry för dålig uppdatering, har för mycket tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Kommer väl blogga nån gång då & då , Men annars finns jag på instagram ellaaasmamma @ instagram!...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards