loveliife

Alla inlägg under september 2012

Av jennifer eriksson - 5 september 2012 11:38

Nu är vi hemma igen från bvc.. fyfan va jobbig hon saken är -.-

Behandlar mig som om jag var helt efterbliven & inte kunde nått.

Aja, Ella vägde iaf 4390g så hon går upp som hon ska! :D


Beställde nyss en as gullig nallebjörnoverall till Ella,

Bild kommer här!


 

Av jennifer eriksson - 5 september 2012 09:20

trött som ett as, låg vaken & kollade film till typ halv 1 inatt.

"flickan från åvan"(stavning).. Sjuuuukt läskig film asså.

Idag vaknade man vid 3 tiden & matade Ella , 

sen gick vi o la oss igen som vanligt o sov vidare :)


Idag ska vi till BVC , hatar hon BVC-tanten.

Men de är ju kul & veta hur mycket Ella växt & gått upp.

Senare idag blire att åka till laholm & fika med Kia :D


 

Ella bjuder på denna sjukt fina bilden, HAHAHAHH!


Av jennifer eriksson - 4 september 2012 09:13

Vart utan utslag i jätte många dagar,
Oxå vaknar man idag med utslag på benen -.-
Jag som trodde de var över..
Men tydligen inte.

Ella sitter i sin babysitter & jag ska snart äta & sen duscha!
Blir en slappedag idag,
Händer inget speciellt va jag vet :)

Av jennifer eriksson - 3 september 2012 18:31

Bärselen jag köpte är verkligen jättebra!
Går runt med Ella i selen & hon sover hur gott som helst.
Verkligen bästa köpet asså,
Så sjukt smidigt :)

Sandra är här & snart blir de pizza :D
Muuuuuums!

Av jennifer eriksson - 3 september 2012 13:58

Fick sova till 4 idag med :D
Sen när Ella hade ätit la vi oss & sov till 9 .
Vid 10 tiden åkte vi till mvc i Laholm för jag skulle lämna ett prov,
Oxå passade dom på att ta ett blodvärde med.. låg på 127 så de har blivit bättre (y)
I eftermiddag ska vi åka till Örkelljunga & hämta en bilstol & en bärsele :)
Nu blir de mys med lilla Ella!

Av jennifer eriksson - 2 september 2012 10:38

Är trött som fan, men fick iaf sova till typ fyra idag..
sen la vi oss igen & sov till typ halv nio.
Just nu sitter jag & kollar på grown ups med mamma, Ella ligger & sover bredvid på soffan.
Idag händer inget kul va jag vet?

Av jennifer eriksson - 1 september 2012 07:47

Försöker få Ella att somna innan hon blir helt övertrött,
Men hon verkar ha bestämt sig för att inte sova.. trots att hon är as trött.
När hon somnat ska jag titta lite tv & sen fixa lite :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards