loveliife

Alla inlägg under oktober 2012

Av jennifer eriksson - 23 oktober 2012 12:57

Blogglusten är lite sisådär just nu..
Bloggar igen när jag har tid/lust!:)

Av jennifer eriksson - 8 oktober 2012 21:36

Tänkte bara berätta att vi lever..
Har vart hos älskling sen i fredags & ska dit imon igen!
Nu ligger jag i sängen & de är sjukt tomt att sova ensam :(
Natti..

Av jennifer eriksson - 4 oktober 2012 17:41

Efterkontrollen gick bra,
Slapp gynundersökning som tur va!
Men blev besviken att jag hade gått ner från 46 till 43 kg :(
Mitt blodvärde hade stigit till 135 så de var ju iallafall bra.
Fick p-piller utskrivna så att de inte blir fler små bebisar som hon barnmorskan sa hahaha!
Nu har jag ätit för ett tag sen & nu glor jag på nalles blåa hus lol.
Ikväll blir de chilla, är snart ensam hemma med Ella tills josse kommer,
Mamma ska jobba natt så :)
Åh va jag längtar till imon,
Då åker jag & Ella hem till älskling <3

Av jennifer eriksson - 4 oktober 2012 09:31

Var ju på bvc igår & som jag trodde hade hon gått över 5kg nu :)
5110g , smart nog som jag är så glömde jag kortet dom skriver in de i..
Efter bvc kom Natta så gick vi till konsum & lite sånt.
Sen senare var vi med Mira,Tim&Björn.

Idag blir de att ta bussen till Laholm.
Ska på efterkontroll, hoppas allt ser bra ut!

Nu ska jag fixa mig & sen fixa Ella oxå! :)

Av jennifer eriksson - 3 oktober 2012 09:08

Jag & Ella sitter och lyssnar musik.
Har nyss duschat & fixat på Ella lite kläder.
Idag ska vi till bvc , nu måste hon ju ändå gått över 5kg? :)

Av jennifer eriksson - 2 oktober 2012 11:21

På fredagen kom älskling hit, 

vi tog de lugnt & chillade mest. Sandra var här & vi åt pizza.

Lördagen var vi på konsum & fixade dom sista sakerna till presenten åt sandra.

Sen på kvällen åkte vi hem till sandra oxå blev de feeeeeeeeest!

Först käka vi as god mat, Potatisgratäng,lax,nått kött,fetaost sallad & vitlöksbröd.

sen efter vi ätit satt vi & snackade & sen blev de tåååta osv..

Efter vi käkat tårtan sjöng vi singstar , sjukt kul vare!
Sandra spelade in en "musikvideo" när hon sjöng "de gör ont" fyfan va vi skrattade.

Strax efter 11 åkte vi hem för att Ella behövde komma i säng i tid.

På söndagen måste Ella ha vart trött , hon sov enda till halv 8 eller 8 minns ej vilket av de.

Snacka om att man hade huvudvärk & ont i halsen haha!

Dagen gick åt till att chilla & älskling åkte hem :(
Igår var jag i skolan & bestämde med lärare vilken dag jag ska hämta uppgifter osv..
Sen var jag på öppnaförskolan på eftermiddagen, sen kom Sandra & hämtade mig för vi skulle hem till oss & käka sista bitarna av tårtan :)


Igår var de även ett halvår sen jag & älskling blev tsm.

Kan inte fatta att de är så länge, känns som igår jag träffade han för första gången :o

Helt otroligt underbart & jag hoppas på att de blir många fler månader!


Idag vet jag inte vad som händer, vädret är fuuuult!
regnar som fan.. hoppas de blir bättre sen så vi kan dra ut en sväng.

Ella sover efter att ha ätit,bajsat & sen badat haha, lilla tröttis!


Datan dampar som fan så kan inte ladda upp nårra bilder,

Men ska lägga in bilderna från festen sen på mobilen & lägga upp nån.

Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyee.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards