loveliife

Alla inlägg under augusti 2012

Av jennifer eriksson - 31 augusti 2012 19:57

Sitter & kollar tv med mamma & Ella,
Snart börjar dobido.
var nyss ute en sväng med Björne..
Kallt som fan ute ju :o

Mamma ringde bort till vårdcentralen innan & frågade om dom hade nån tid, men som vanligt fick man ingen hjälp..
Deras råd var att jag ska dricka mycket,
Vettifan om de är så man blir av med ont i ryggen.
Ibland kan man undra hur vissa fått sina jobb..
Menmen nu ska jag inte beklaga mig mer, kunde varit värre!

Av jennifer eriksson - 30 augusti 2012 20:13

Blev sugen på paj så gick bort till konsum 1 halvtimma innan dom stängde, snacka om att jag stressade & ändå var jag hemma igen 5 min innan dom stänger.

Har vart lite slarvig med att blogga men har inte orkat..
Mina jävla utslag kommer & går,
Var hos doktorn men dom gör ju inget åt det.
Inte nog med de har jag fått as ont i ryggen med & de typ bultar som fan.
Orkar knappt hålla mig vaken emellanåt så nått fel är de ju :/

Men nu ska jag fika med mamma & josse snart, sen titta tv & sånt innan Ella ska äta & sova.

Av jennifer eriksson - 29 augusti 2012 21:23

1 månad idag, tiden går så fort!<3
Älskar dig otroligt mycket ,
Mammas lilla ängel :')

Av jennifer eriksson - 28 augusti 2012 07:00

Hann inte blogga igår för först var vi hos mormor & handlade osv.
Sen när vi kom hem hade mina utslag kommit tillbaka & de kändes konstig i halsen, så de fick bli en sväng till Halmstad igen..
Satt på akuten nån timme,
Träffade en doktor som gav mig nån tablett, sen fick vi åka hem efter en halvtimma.
Utslagen har blivit bättre men däremot spridit sig ännu mer till händer & magen :(

Jaa, så såg min roliga dag ut (y)

Av jennifer eriksson - 27 augusti 2012 10:04

Vaknade kl3 gick upp & skulle ge Ella mat, så såg jag att hela mina armar,ben & nedanför ryggen var fullt med utslag..
När vårdcentralen öppnade åkte vi dit,
Men då hade svullnaden och utslagen blivit bättre.
Fick ta allergitablett för min hals kliade oxå.
Nu känns de mycket bättre iaf :)
Sitter & myser med Ella vid tvn,
Hon ser ut att somna när som helst..

Av jennifer eriksson - 25 augusti 2012 19:24

Idag har vi mest tagit de lugnt.
Vi var ute & gick en sväng innan,
Sen stack vi till kia eftersom hennes syskon var där och dom ville se ella :)
Vi fick jätte mycket fina kläder t ella av hennes ena syster så sen vare hem & sortera!
Nu sitter vi & kollar Simpson med en gnällspik som har ont i magen :(

Av jennifer eriksson - 24 augusti 2012 21:14

Ella ligger & sover sött i sin vagn,
& jag,mamma & Fredrik kollar tv.
Eller aa, just nu sitter jag ensam för både mamma & älskling är ute.
Resten av kvällen blire tv & sen soooova!

Av jennifer eriksson - 24 augusti 2012 10:43

Sitter & väntar på att mamma ska komma hem från konsum.
Så ska vi dra ut t maxi & handla litegrann.
ååh dom har jätte söta bebiskläder där såg jag i reklambladet,
Men eftersom ella redan har så mycket kläder & kommer få mer så är de typ onödigt så får försöka låta bli!
Oouuff fyfan va de regnar, hoppas de slutar snart!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards